Вал редуктора
Вал для редуктора стартера є важливим елементом редукторних електричних стартерних двигунів, в яких момент, що крутить, передається не безпосередньо на двигун, а через знижувальний редуктор. Основна перевага цього методу полягає в тому, що пусковий струм знижується вдвічі в порівнянні з двигуном прямого запуску тієї ж потужності.
Як використовуються вали редукторних стартерів?
У редукторних стартерах використовується простий принцип важеля. Змінюючи передаточне число, можна змінювати крутний момент, що передається від слабкого та швидкого електродвигуна. Це може значно збільшити роботу, яку виконує колінчастий вал двигуна внутрішнього згоряння, оскільки він обертається з постійною, повільною силою (тобто виконується знижувальна передача).
Механічно знижувальна передача стартера є планетарним рядом з центральною шестернею, закріпленою на валу якоря. Вихід передається через водило (вал стартерної шестерні), на якому встановлена сателітна шестерня, що вільно обертається, виготовлена методом порошкової металургії. До цієї групи пред'являються особливі вимоги щодо міцності та точності монтажу, щоб мінімізувати термін служби та втрати потужності. Для мастила цієї групи шестерень також необхідно використовувати спеціальні мастильні матеріали.
Особливості конструкції
Сучасні конструкції редукторних стартерів мають дві важливі особливості. Вал якоря і вал бендиксу мають бути зміщені відносно один одного. При включенні стартера реле, що втягує, переміщає вал редуктора стартера, який з'єднаний з валом двигуна "коромислом" і бендиксом.
Коли двигун внутрішнього згоряння запускається, зчеплення автоматично вимикається, щоб стартер не був пошкоджений двигуном автомобіля, що працює на швидкості, пагубній для стартера.