• Пн - Пт 9:00 - 18:00
  • Сб 9:00-15.30
  • Вс
Відділ продажу
0 800 75 40 04
БЕЗКОШТОВНО ПО ВСІЙ УКРАЇНІ
Техническая консультация по
автокондиционерам:

ШАНОВНІ ПАРТНЕРИ,
Новий графік відправок замовлень: Нова Пошта - ПН по ПТ до 17.00, СБ до 15.00. По місту Київ - до 11:00
Інформуємо, що відвантаження замовлень буде відбуватися тільки при передоплаті та оплаті по факту. Просимо вибачення за тимчасові незручності та зберігаємо спокій.
Про подальші зміни та уточнення в роботі будемо повідомляти на сайті.

ШАНОВНІ ПАРТНЕРИ, УВАГА!
з 11 березня 2022 року змінено рахунок IBAN для оплати товару: ТОВ "АЛЬТ-СТАР СЕРВІС", ЄДРПОУ 37688804, ІПН 376888026511,
АТ "ПриватБанк": UA223052990000026004045020088,
АТ "Райффайзен Банк Аваль": UA753808050000000026001430116

Підбір запчастин за номером кузова або моделі авто

Умови повернення товару

Повернення товару

1.      Повернення якісного товару здійснюється протягом  14 календарних днів  від дати продажу.

2.      Обов'язковою умовою повернення товару є  збереження товарного виду виробу, а саме:
а) збереження заводського пакування, комплектації, наклейок, лейблів;
б) запчастини зі слідами встановлення чи експлуатації, поверненню чи обміну не підлягають.

Для клієнтів з Києва: Повернення за адресою складу «Альт-Стар»: м. Київ, вул. Бориспільська, 7 (СТО Альт-Стар).
Важливо, що кур'єри повернення не забирають. Витрати на доставку товару до складу продавця покладаються на покупця .

3.      Повернення товару здійснюється лише за рахунок відправника (клієнта).

4.      Для повернення товару необхідно оформити відповідну заявку на сайті в особистому кабінеті ( http://altstar.com.ua/index.php?route=account/return/add ).

5.      Завантажити формуляр повернення, роздрукувати та заповнити.

6.      Повернення товару здійснюється за наявності формуляра на повернення, повернення накладної та заявки на сайті ( http://altstar.com.ua ) в особистому кабінеті.   Товар, який не матиме формуляра на повернення, зворотної накладної та не буде оформлений в особистому кабінеті, буде повернутий клієнту без попередження.

7.      Погодити повернення з куратором.

8.      Претензії, пов'язані з порушенням або пошкодженням упаковки, комплектацією, втратою товарного вигляду, приймаються на момент отримання товару клієнтом, але не пізніше  1  дня після отримання.

9.      За товар, пошкоджений під час транспортування перевізником, компанія "Альт-Стар" відповідальність не несе.

10.    Підшипники поверненню не підлягають.

11.    Товар, привезений на замовлення, поверненню та обміну не підлягає.

Розгляд рекламації

Рекламація  не розглядається  за такими позиціями: реле-регулятори генератора, діодні мости генератора, діоди, що втягують реле стартера, котушки запалювання, комутатори системи запалювання, датчики, паливні насоси, свічки запалювання, модулі та клапани EGR .

Гарантія не поширюється на запчастини, якщо в конструкцію відповідної системи автомобіля були внесені зміни, не передбачені заводом виробником для даної комплектації автомобіля, у тому числі переобладнання під інші, ніж передбачено паливо або витратні матеріали; внесені зміни до налаштувань систем автомобіля не передбачені заводом-виробником.

1.      Узгодити рекламацію з куратором.

2.      Завантажити формуляр рекламації, роздрукувати та заповнити.

3.      Оформити відповідну заявку на сайті в особистому кабінеті ( http://altstar.com.ua/index.php?route=account/return/add ).

4.      Для розгляду рекламаційного випадку необхідно надати такі документи:

а) Акт рекламації з печаткою організації, яка робила установку;
б) Формуляр рекламації (завантажити на сайті та заповнити);
в) Оригінал або копія замовлення-наряду, що підтверджує встановлення рекламаційної запасної частини на сертифікованій станції технічного обслуговування.

5. Інформація про відправлення обов'язково повідомляється куратору.

6 . Відправлення товару на розгляд рекламації здійснюється лише з допомогою клієнта.

     Гарантійна політика Bosch:

          На системи та компоненти бензинового або дизельного живлення та впорскування, генератори, стартери та запчастини до них виробництва BOSCH гарантію підтримує мережа гарантійних станцій «Бош Авто Сервіс». У разі виникнення претензій щодо якості відповідної продукції BOSCH, покупцеві необхідно звернутися до найближчого сервісу компанії BOSCH.
Гарантія на складні вироби, а саме: генератори, стартери та запчастини до них, компоненти системи живлення та управління двигуна, надається тільки при їх монтажі, діагностиці та ремонті на:
- Бош Авто Сервіс
- Бош Дизель Центр
- Бош Дизель Сервіс
- Експертних центрах Бош , що мають відповідну авторизацію;
- Офіційних СТО виробників автомобілів (оригінальних сервісів) з наданням підтверджуючих документів у вигляді оформленого відповідним чином замовлення-наряду із зазначенням усіх виконаних робіт. Інформація за адресою:

http://ru.bosch-automotive.com/uk/parts_and_accessories/warranty/warranty_support_1
https://www.boschcarservice.com/ru/workshop_search_ua/workshop_search

або телефоном лінії тех. підтримки Bosch: 0 800 500 303

Важливо!

1.      Недотримання вищезазначених умов тягне у себе відмова у поверненні чи рекламації.

2.      Менеджер має право запросити у клієнта інші супутні документи для з'ясування причин виникнення або рекламації.

3.      Повернення та рекламації відправляються, вклавши в посилку всі вищезгадані документи.

4.      Контактні дані для відправлення повернень:
Нова Пошта, відділення №141, м. Київ, одержувач: ТОВ АЛЬТ-СТАР.; тел: 0671780356;