Пружина стартера
Двигуни внутрішнього згоряння, що встановлюються на автомобілях, тракторах, мотоциклах та інших механізмах, не мають пускового моменту. Тому заводити їх необхідно електростартером. Двигун можна запустити трьома різними способами: прокручуванням вручну, самовимкненням без стартера або стартерами прямої дії».
Конструкційно-електричний стартер складається з:
- двигуна постійного струму
- пристрої зчеплення/розчеплення
- редуктора
- апаратури керування.
При включенні стартера від акумуляторної батареї здійснюється подача напруги на котушку електромагніта, при цьому тяговий електромагніт втягується всередину котушки, долаючи зусилля, яке створює пружина стартера.
Таким чином, якір через шток, пружину бендикса стартера, втулку і гайку здійснює вплив на хвостовик, кінець якого виконаний у вигляді зубчастого колеса.
Наприкінці ходу якоря включається електричний ланцюг стартера і відключається обмотка реле, що втягує. Після запуску двигуна і установки у вихідну позицію ключа вимикача запалювання ланцюг додаткового реле розмикається, обмотка, що утримує, знеструмлюється, а пружина стартера зворотна вимикає тягове реле.