Підшипник голчастий
Вузли обертання – один із важливих конструктивних елементів безлічі різновидів сучасної техніки: яскравий приклад усіх видів автотранспорту та спецтехніки. Нівелювати тертя між окремими частинами таких механізмів покликані різні типи підшипників, які переводять тертя ковзання в тертя кочення, яке за законами фізики значно менше.
Підшипник роликовий голчастий
Голчастий підшипник по конструкції практично повторює роликові аналоги: головною відмінністю є самі ролики, довжина яких щонайменше втричі перевищує діаметр. Отриманий вузол кочення має велику площу контакту ролика з віссю, проте його товщина при цьому значно менша. Підшипник роликовий голчастий у результаті має менші габарити (принаймні за товщиною), що дозволяє зменшити розмір вузла обертання без втрати компенсаційних характеристик підшипника.
Навіщо використовується голчастий підшипник?
Їх активно використовують у різних двигунах, трансмісіях, системах рульового управління та гальмах. Також виготовляються такі підшипники, як герметизовані. Їх застосовують у тих механізмах, де спостерігається підвищена частота обертання.
Де встановлені голчасті підшипники?
Голчасті підшипники активно застосовують в автопромі, особливо в сегменті вантажівок та будівельної техніки. А якщо конкретніше, то найчастіша сфера застосування голчастих підшипників – двигуни, трансмісії, гальма, системи кермового управління.
Чи потрібно змащувати голковий підшипник?
Використання мастила значно збільшує термін служби цих деталей, що піддаються високим навантаженням у процесі експлуатації.
Мастило закладається тільки в підшипник, щоб зменшити тертя. Змащувати поверхні, що не беруть участь у процесі тертя, не треба. У процесі експлуатації мастило витрачається, тобто. кількість її зменшується і з часом може виникнути потреба додати мастило. При поповненні мастила з боку бічної площини слід додавати трохи більше 40% вільного обсягу.
Для застосування в різних галузях призначені різні підшипники, їх використовують в автомобільній промисловості (коробки передач, карданні вали, гальмівні системи), у промисловому обробному устаткуванні, спортивній техніці та тренажерах. Популярність вузлів обертання на голчастих підшипниках пояснюється їх перевагами:
- стабільна робота за різних температур;
- мінімальний коефіцієнт тертя;
- мала кількість тепла, що виділяється при експлуатації;
- простота ремонту з допомогою взаємозамінності окремих деталей.
Купити голчастий підшипник можна на нашому сайті.