Статор втягуючого реле
Як працює реле стартера, що втягує
Котушка реле, що втягує, складається з двох обмоток. Обмотки з'єднані між собою. І в місці з'єднання на них приходить плюс від замку запалення або реле стартера, яка керується замком запалювання. Мінуси котушки мають різне підключення. Одна з'єднана на масу. Її називають утримуючою.
Друга обмотка з'єднана з клемою до якої підключений провід, що йде з стартера. Цей провід йде на обмотки статора втягуючого реле, з них на щітки колектора якоря. Фактично, поки стартер не почав працювати Друга обмотка має мінус через якір від мінусової щітки колектора. Він йде через обмотку якоря на плюсову щітку далі на статор і виходить до клеми на реле, що втягує.
Ця обмотка називається втягує. Поки стартер не включений обидві обмотки реле, що втягує, мають загальний плюс і мінуси від різних точок підключення. Загальне плюсове з'єднання підключено до клеми управління реле, що втягує.
Вмикається замок запалювання. Провертається ключ стартера. Плюс приходить на клему керування. В обох котушках створюється електромагнітне поле. Сили, якого вистачає, щоб втягнути якір.