Ролик бендикса
Принцип роботи поширеного ролика бендикса простий. У зовнішній муфті, жорстко пов'язаної з валом електростартера, прорізані похилі пази. Шестерня, яка зчіплюється з вінцем маховика, має циліндричний хвостовик, що вільно обертається на валу. Пружини, які встановлені в парі з роликом бендикса, постійно прагнуть притиснути їх до «вузької» сторони.
Коли стартер прокручує двигун, зовнішня муфта прагне загнати ролики до вузького краю пазів. Вони розклинюються між муфтою і хвостовиком шестерні, дозволяючи електромотору передавати момент, що крутить, на маховик.
Але, як тільки двигун схоплює, маховик збільшує оберти, і шестерня стартера прагне обертатися швидше, ніж вал.
При цьому хвостовик шестірні виштовхує ролики бендикса в «широку» бік пазів, розчіплюючи обгінну муфту і дозволяючи бендикс вільно обертатися.
Діаметр робочих роликів бендикса стартера в обоймі зменшився внаслідок зношування. Несправність такого роду можна вирішити шляхом правильного вибору та заміни кульок, тільки врахуйте, що їх розмір має бути ідентичним. Як варіант, у крайньому випадку замість кульок можна використовувати шматочки свердла або інші металеві деталі, але все ж таки рекомендуємо використовувати саме кульки.