Муфта стартера
Для успішного запуску двигуна внутрішнього згоряння необхідний пристрій, який надасть кривошипно-шатунному механізму початковий імпульс, тобто проверне маховик до потрібних обертів. Таким пристроєм є стартер і саме він відповідає за запуск двигуна. У статті докладно розглянемо пристрій та принцип роботи стартера автомобіля, а також його можливі несправності.
Пристрій стартера
Стартер автомобіля є електродвигуном. Він перетворює електричну енергію від акумулятора в механічну роботу, яка надає руху маховик і колінчастий вал, для початку процесу руху поршнів. Стартером обладнано всі двигуни.
Принцип роботи пристрою ґрунтується на законах фізики, які відомі зі шкільної лави. Якщо між двома полюсами магніту помістити дротяну рамку з двома кінцями, а потім пустити через неї струм, вона почне обертатися. Це і є найпростіший електродвигун.
Як перевірити бендікс стартера
Якщо не крутить бендікс стартера (муфта стартера), то перевірити його роботу можна двома способами - візуально, знявши його з машини, і "на слух". Почнемо опис із останнього, як простішого.
Як зазначалося вище, основна функція бендикса - увійти в зчеплення з маховиком і розкрутити двигун. Тому, якщо в момент запуску двигуна ви чуєте, що електродвигун стартера крутиться, а з місця, де він знаходиться, лунають характерні металеві звуки, що брязкають, - це перша ознака несправності бендикса.
Так що далі потрібно демонтаж стартера і зняття аналізу Бендикса, щоб детально його оглянути і визначити пошкодження. Процедуру зняття та заміни описано нами нижче.