Крильчатка генератора
Деталі тертя всередині генератора охолоджуються примусовим повітряним способом. Для цього на вал надягається одна або дві крильчатки генератора, що засмоктують повітря через спеціальні щілини/отвори в корпусі виробу.
Існує три типи повітряного охолодження автомобільних генераторів:
- при наявності вузла щітки/колекторні кільця і винесення випрямляча, регулятора напруги з корпусу назовні ці вузли захищаються кожухом, тому отвори повітрозабірні створюються в ньому (позиція а) нижньої схеми;
- якщо компонування механізмів під капотом щільне, а навколишнє повітря занадто нагріте, щоб нормально охолодити внутрішній простір генератора, використовується захисний кожух спеціальної конструкції (позиція б) нижнього малюнка;
- в генераторах малогабаритних щілин для забору повітря створюються в обох кришках корпусу (позиція в) на нижньому малюнку).