Датчик температури вихлопних газів
Датчики температури вихлопних газів у бензинових двигунах в першу чергу забезпечують захист компонентів, але у дизельних двигунах вони також мають вирішальне значення для правильного функціонування фільтра сажі.
Що буде, якщо не працює датчик температури вихлопних газів?
Датчик температури вихлопу потрібен для того, щоб стежити за ситуацією в циліндрах.
- Основна причина підвищення температури – бідність суміші.
- Основний наслідок перевищення граничної температури - детонація.
Крім того в турбомоторах підвищення порогової температури ще й згубно впливає на турбіну і призводить до її перегріву, коксування олії та ін.
Нормальною вважається температура до 900-950 градусів.
Як працює датчик вихлопних газів?
Ефективна робота всіх систем багато в чому залежить від якості комплектуючих. Поломка датчика температури відпрацьованих газів може викликати зміни в роботі компонентів і негативно вплинути на стан вашого автомобіля.
Датчики температури відпрацьованих газів (EGTS) контролюють температуру вихлопних газів, щоб компоненти для їх очищення досягали оптимальних умов роботи.
Якщо температура вихлопних газів зростає, то є проблема в процесі згоряння паливно-повітряної суміші, наприклад детонація. Занадто бідна чи багата суміш призведе до зниження показників температури вихлопних газів. Також висока температура вихлопних газів може свідчити про несправність системи запалювання або керування двигуном. Наявність у автомобілі цього датчика знижує ризик механічного пошкодження деталей двигуна.